Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• odpowiedzialność za zarządzanie i utrzymanie infrastruktury systemowej oraz sprzętowej klienta (sieć, serwery)
• rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych - ewentualne eskalowanie ich do działu technicznego
• posługiwanie się językiem SQL do prostych operacji na bazach danych
• osoba kontaktowa pomiędzy klientem biznesowym a zespołami programistów
• bieżący kontakt z klientem w celu systematycznego usprawniania procesów i systemów
Wymagania:
• doświadczenie w co najmniej jednym z obszarów: zarządzanie infrastrukturą komputerową / bazami danych / serwerami / administracja systemami komputerowymi / tworzenie kopii i przywracanie danych
• dobra/bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• umiejętność analitycznego myślenia
• mile widziane: certyfikat ITIL, znajomość narzędzi z obszaru Service Management (np. Service Now, HP SM)
Oferta:
• konkurencyjne warunki finansowe
• możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę / B2B)
• pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, lekcje języka angielskiego
• realne możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?