Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W Santander oferujemy najbardziej innowacyjne rozwiązania w branży finansowej. Obecnie wdrażamy rozwiązania oparte o biometrię, blockchain i technologie pozyskiwane ze świata fintech. Szybko, bo agile'owo. Dlatego szukamy kolejnych specjalistów, którzy pomogą nam zbudować bank, w którym "bankujesz jak chcesz."
- Aktywne i dynamiczne planowanie i nadzorowanie działań naprawczych podczas awarii IT w Banku
- Zapewnienie efektywnej komunikacji podczas awarii,
- Przygotowanie raportów i zaleceń wynikających z awarii,
- Nadzór nad realizacją działań/zaleceń zawartych w raportach,
- Analiza incydentów
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność
- Umiejętność pracy zespołowej, jak i indywidualnego rozwiązywania problemów IT
- Odporności na stres
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7
- Dobra znajomość systemów operacyjnych, aplikacji i sprzętu IT
- Znajomość zagadnień dotyczących sieci teleinformatycznych
- Kompleksowe podejście do rozwiązywanych problemów
- Chęć podejmowania nowych inicjatyw, kreatywność oraz silna motywacja
- Zdolności analityczne
- Odpowiedzialność za pracę swoją i zespołu
- Dobra znajomość języka angielskiego
Dodatkowym atutem będą:
- Ukończone szkolenia lub certyfikat ITIL
- Znajomość systemów informatycznych Banku
- Doświadczenie w usuwaniu awarii IT
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?