Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/11/2021.

Opis stanowiska pracy

As a part of our team you will be responsible for:

  • Support in calculating salaries and preparing payrolls in our Polish and foreign companies
  • verification the correctness of payroll calculations
  • preparation of documents related to the establishment, duration and termination of an employment relationship
  • support in preparation of ZUS documentation 
  • collecting and processing data for remuneration

Wymagania

The successful candidate:

  • has minimum 1 year experience on similar position
  • is well well-organized and pays great attention to detalis
  • has very good English skills
  • has ability to prioritize tasks
  • keeps high standards of quality and accuracy of own work 
  • has good knowlage of MS Office
  • is opened to new tasks and changes
  • knowlage of Optima HR & payroll system will be advantage
  • basic skills in Danish will be advantage

Prezentacja firmy

Eryk (dawniej BIC Electric) to międzynarodowa firma świadcząca usługi techniczne na całym... świecie od 2004 r. Nasze DNA jest mieszanką polsko-duńską – to, co najlepsze w naszych kulturach: zaradność, etos pracy, jakość i dbałość o pracownika. Mamy już ponad 200 pracowników i nadal się rozwijamy. Co roku wykonujemy ponad 150 projektów w ponad 15 krajach. Nasi klienci to zagraniczne firmy, głównie z Danii i Skandynawii, Niemiec, Belgii, Holandii, Austrii i wielu innych. Mamy ambitne plany na przyszłość i wiemy, jak je zrealizować.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy:
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry