Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Junior HR administrator z językiem francuskim
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wprowadzanie danych do systemu,
- kontakt z pracownikami, menadżerami oraz partnerami biznesowymi we Francji (telefoniczny oraz mailowy),
- przygotowywanie dokumentacji oraz umów dla zatrudnionych pracowników.
Wymagania:
- znajomość języka francuskiego na poziomie C1,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- mile widziane zainteresowanie branżą HR.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia w HR,
- szeroki wybór benefitów (karta sportowa, vouchery na posiłki, prywatną opiekę medyczną),
- pracę w międzynarodowym środowisku, w branży elektrotechnicznej,
- przyjazny zespół, który wspomoże stawianie pierwszych kroków w pracy na stanowisku konsultanta.
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.