Junior HelpDesk Specjalist
Miejsce pracy: ŁódźOpis stanowiska pracy
- Wsparcie użytkowników korporacyjnych
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,
- Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze 1 linii wsparcia do kolejnych linii
Oferta
- Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy
- Możliwiość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Praca od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biznesowych
- Różnorodność prowadzonych projektów supportowych
- Dofinansowanie do Multisport oraz Medicover
Wymagania
- Doświadczenie w IT na 1 linii wsparcia- mile widziane
- Dobra organizacja pracy, samodzielność
- Wykształcenie kierunkowe- mile widziane
- Język angielski na poziomie min. B1+ (komunikatywny)
- Wymagana wiedza techniczna hardware+software (głównie środowisko Windows oraz MsOffice)