Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Junior Customer Support with french

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie w języku francuskim
  • Planowanie interwencji techników w systemie zgłoszeniowym
  • Komunikacja telefoniczna z klientem
  • Kontakt z technikiem (w razie potrzeby)

Oferta

  • Elastyczne godziny pracy (możesz pogodzić je ze studiami)
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Praca w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu od poniedziałku do piątku
  • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 20 zł brutto/h
  • Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach

Wymagania

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego- min.B2/C1 ( warunek konieczny) 
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktu 

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry