Junior Customer Service Specialist
GdanskJunior Customer Service Specialist
Gdansk
NR REF.: 1155752
O firmie
Jesteś zainteresowany rozpoczęciem swojej kariery w obsłudze klienta – nie musisz mieć doświadczenia! Poszukujemy osób chcących rozpocząć swoją karierę w obsłudze klienta – jesteś niedawnym absolwentem i szukasz pracy? A może chcesz zmienić swój zawód i sprawdzić się w czymś nowym? Jedyne czego potrzebujesz to znajomość języka angielskiego! Stanowisko dotyczy pracy stacjonarnej w biurze w Gdańsku. Firma jest wiodącym dostawcą usług biznesowych. Ich produktami są bardzo zróżnicowane oprogramowanie i narzędzia informacyjne dla sektora finansowego - specjalistów z zakresu prawa, podatków, rachunkowości. Jako globalna organizacja opiera się na różnorodności i otwartości.
Na Twoim następnym stanowisku będziesz odpowiadać za:
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces
Co zyskujesz?
What should you do?
If this offer is perfect for you, click 'Apply' and send us your current CV.
Gdansk
NR REF.: 1155752
O firmie
Jesteś zainteresowany rozpoczęciem swojej kariery w obsłudze klienta – nie musisz mieć doświadczenia! Poszukujemy osób chcących rozpocząć swoją karierę w obsłudze klienta – jesteś niedawnym absolwentem i szukasz pracy? A może chcesz zmienić swój zawód i sprawdzić się w czymś nowym? Jedyne czego potrzebujesz to znajomość języka angielskiego! Stanowisko dotyczy pracy stacjonarnej w biurze w Gdańsku. Firma jest wiodącym dostawcą usług biznesowych. Ich produktami są bardzo zróżnicowane oprogramowanie i narzędzia informacyjne dla sektora finansowego - specjalistów z zakresu prawa, podatków, rachunkowości. Jako globalna organizacja opiera się na różnorodności i otwartości.
Na Twoim następnym stanowisku będziesz odpowiadać za:
- Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań zgłaszanych przez klientów podczas korzystania z aplikacji - odpowiadanie na telefon, e-mail, komentarze do spraw lub czat.
- W razie potrzeby kierować zapytania do kierownika zespołu technicznego
- Utrzymywanie prawidłowych danych kontaktowych w bazie klientów w systemach wewnętrznych
- Kontaktowanie się ze współpracownikami, aby skutecznie i terminowo rozwiązywać problemy klientów
- Uczestniczenie w spotkaniach zespołu i przedstawianie sugestii i rozwiązań, które pomogą przyczynić się do poprawy doświadczeń klientów
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces
- Chcieć rozpocząć swoją karierę w obsłudze klienta (możesz być zbliżającym się lub niedawnym absolwentem z pasją do technologii i prawdziwym)
- Biegle posługujesz się językiem angielskim (na poziomie B2/C1)
- Lubisz kontakt z ludźmi
- Umiesz zarządzać czasem, jesteś osobą dobrze zorganizowaną
Co zyskujesz?
- Swobodne i zróżnicowane środowisko biurowe, w którym koledzy pochodzą z ponad 30 krajów
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Dwa dodatkowe dni wolne na wolontariat
- Program dobrego samopoczucia, w tym prywatna opieka zdrowotna, emerytura, karta Multisport i inne
- Wysokie standardy etyki w miejscu pracy
What should you do?
If this offer is perfect for you, click 'Apply' and send us your current CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.