Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Junior Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-19-63674
Wynagrodzenie: 8000 - 10000 PLN

Dołącz do teamu Grafton Recriutment jako Junior Brand Manager.

Grafton to firma współtworząca rynek pracy i rekrutacji w Polsce od ponad 25 lat.Nasz zespół to ponad 100 osób, działających z 6 biur w Polsce. Zbudowaliśmy od podstaw ponad 100 kompletnych firm na przestrzeni lat, a ponad 2000 firm w Polsce i łącznie ponad 5000 firm na świecie zatrudniało lub właśnie zatrudnia osoby, którym razem zmieniliśmy kariery i życie.

Do Twoich głównych zadań należeć będą:
- wprowadzanie innowacji komunikacyjnych - niestandardowe rozwiązania zwiększające efektywność kampanii i dotarcie do grupy docelowej
- wspieranie i wdrażanie innowacji cyfrowych, identyfikowanie nowych możliwości i najlepszych digitalowych praktyk biznesowych, śledząc trendy i narzędzia zewnętrzne
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, studio graficzne, partnerzy biznesowi)
- implementacja strategii marketingowej w wybranych kanałach i monitoring najważniejszych, marketingowych KPI
- zakup, analiza i zarządzanie digitalowymi kanałami dotarcia
- koordynowanie i prowadzenie analiz i raportów branżowych w oparciu o różne źródła danych
- monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji
- przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami.

Wymagania:
Aplikuj, jeżeli posiadasz:
- 3-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu
- doświadczenie w zarządzaniu marką, budżetem, planowaniem oraz wdrażaniem działań marketingowych
- wykształcenie wyższe - preferowane z marketingu
- znajomość języka angielskiego - min. B2
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- umiejętność strategicznego myślenia i długookresowego planowania

Korzyści:
- umowa o pracę
-niezbędne narzędzia do pracy
-karta multisport
- opieka medyczna
-możliwośc pracy w systemie hybrydowym
-dzień wolny na urodziny
-szkolenia w ramach Akademii Grafton

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi