W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Junior Brand Manager
Miejsce pracy: WarszawaDołącz do teamu Grafton Recriutment jako Junior Brand Manager.
Grafton to firma współtworząca rynek pracy i rekrutacji w Polsce od ponad 25 lat.Nasz zespół to ponad 100 osób, działających z 6 biur w Polsce. Zbudowaliśmy od podstaw ponad 100 kompletnych firm na przestrzeni lat, a ponad 2000 firm w Polsce i łącznie ponad 5000 firm na świecie zatrudniało lub właśnie zatrudnia osoby, którym razem zmieniliśmy kariery i życie.
Do Twoich głównych zadań należeć będą:
- wprowadzanie innowacji komunikacyjnych - niestandardowe rozwiązania zwiększające efektywność kampanii i dotarcie do grupy docelowej
- wspieranie i wdrażanie innowacji cyfrowych, identyfikowanie nowych możliwości i najlepszych digitalowych praktyk biznesowych, śledząc trendy i narzędzia zewnętrzne
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, studio graficzne, partnerzy biznesowi)
- implementacja strategii marketingowej w wybranych kanałach i monitoring najważniejszych, marketingowych KPI
- zakup, analiza i zarządzanie digitalowymi kanałami dotarcia
- koordynowanie i prowadzenie analiz i raportów branżowych w oparciu o różne źródła danych
- monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji
- przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami.
Wymagania:
Aplikuj, jeżeli posiadasz:
- 3-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu
- doświadczenie w zarządzaniu marką, budżetem, planowaniem oraz wdrażaniem działań marketingowych
- wykształcenie wyższe - preferowane z marketingu
- znajomość języka angielskiego - min. B2
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- umiejętność strategicznego myślenia i długookresowego planowania
Korzyści:
- umowa o pracę
-niezbędne narzędzia do pracy
-karta multisport
- opieka medyczna
-możliwośc pracy w systemie hybrydowym
-dzień wolny na urodziny
-szkolenia w ramach Akademii Grafton