Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Junior Brand Manager
Junior Brand Manager
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Naszym Klientem jest producent globalnych i lokalnych marek. Obecnie wspólnie poszukujemy osoby, która poprzez zróżnicowane obowiązki wzmocni pozycję poszczególnych marek na polskim rynku kosmetyków. Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za planowanie i realizację wdrożeń nowości na rynek, jak i za generowanie wzrostów i profitowości na już istniejącym portfolio.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
· Planowanie i egzekucja strategii marketingowej marek (długo i krótko-terminowej)
· Planowanie i prowadzenie projektów wdrożeń nowości produktowych (analiza portfolio i rekomendacje nowości)
· Bieżąca analiza rynku oraz potrzeb klienta, shoppera i konsumenta
· Realizacja aktywności marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR, Eventy, Ambient) zgodnie z planem marketingowym marki, dbałość o spójność komunikacji poszczególnych marek
· Rekomendacja strategii cenowych dla swojego portfolio
· Analiza i kontrola nad listingami w poszczególnych kanałach
· Współpraca z działami: trade marketingu, sprzedaży, logistyki
· Współpraca z dostawcami usług marketingowych (agencje kreatywna, dom mediowy, agencje interaktywne itp.)
· Zarządzanie budżetem marki w ramach prowadzonych projektów
· Analiza rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych w ramach dostępnych narzędzi
Oczekiwania wobec Kandydatów:
· Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe zebrane w działach marketingu
· Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu aktywacji marketingowych
· Wykształcenie wyższe (mile widziane to zdobyte na kierunku marketingowym lub biznesowym)
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
· Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
· Wysoka motywacja i chęć rozwoju, proaktywność
· Umiejętność efektywnej komunikacji oraz pracy w zespole