W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Junior Accountacy Assistant with German
Miejsce pracy: KrakówFor our Client the company which is growing fast on Cracow market we are looking for a candidates who would like to start their carrer in accountancy on position of Junior Accountacy Assistant with German.
Your responsibilities will included:
- Timely execution of cash application activities
- Issuing invoices in accordance with defined processes and client's requirements
- Monitoring the receivables, reconciling the balances with customers
- Prepares and follows up balance confirmation letters
- Handles day-to-day activities and refers the most delicate matters to the superior
- Perform control activities in line with client's procedures and policies
- Be in contact appropriate credit control departments
- Supporting audits (documents, queries)
- Preparing Month End Close reports
- Maintaining regular relationship with customers and client
Requirements:
- Higher Education ( students of part time studies are welcome)
- Very good German (at least B2 level)
- Good English
- Ability to work effectively in a team
- High degree of interpersonal and communication skills
- Time management skills and ability to organize the responsibilities
- Experience in a similar position will be an asset
- Education in Finance and/or Accounting will be an asset
- Good operational knowledge of MS Office
- Knowledge of ERP systems (SAP, Oracle) will be an asset
Benefits:
- Possibility to get valuable experience with a international Clients
- Chance to take part in various trainings( with possibility to get certificates)
- Very good atmosphere at work
- Career path an d possibilities to develop your future
- Benefit packages including: private medical care, vouchers, Benefit sport club cards, life insurance
Recruitment Agency No. 812