Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będą:

  • współtworzenie planów i strategii kampanii promocyjnych
  • koordynacja i rozliczanie kampanii promocyjnych
  • bieżąca współpraca i przygotowywanie materiałów dla działów sprzedaży (prezentacje, raporty, analizy)

 

W ramach tego stanowiska oferujemy:

  • pracę w młodym i zgranym zespole o wysokiej dynamice rozwoju
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój zawodowy (szkolenia z zakresu marketingu on-line)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • przyjazną i twórczą atmosferę pracy
  • dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków

 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w przygotowaniu materiałów promocyjnych
  • umiejętności opracowywania raportów i analiz
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu marketingu online (ze szczególnym uwzględnieniem SEM, social media, content marketingu)
  • zaangażowania w pracę oraz determinacji przy realizacji założonych celów
  • umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
  • umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej

 

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji: CV, listu motywacyjnego na adres: kariera(at)fineartmedia(dot)pl

Prezentacja firmy

Fine Performance Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi