Opis stanowiska pracy
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będą:
- współtworzenie planów i strategii kampanii promocyjnych
- koordynacja i rozliczanie kampanii promocyjnych
- bieżąca współpraca i przygotowywanie materiałów dla działów sprzedaży (prezentacje, raporty, analizy)
W ramach tego stanowiska oferujemy:
- pracę w młodym i zgranym zespole o wysokiej dynamice rozwoju
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój zawodowy (szkolenia z zakresu marketingu on-line)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy
- dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenia w przygotowaniu materiałów promocyjnych
- umiejętności opracowywania raportów i analiz
- bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu marketingu online (ze szczególnym uwzględnieniem SEM, social media, content marketingu)
- zaangażowania w pracę oraz determinacji przy realizacji założonych celów
- umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
- umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji: CV, listu motywacyjnego na adres: kariera(at)fineartmedia(dot)pl
Prezentacja firmy
Fine Performance Sp. z o.o.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa o dzieło
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce