Opis stanowiska pracy
Agencja Komunikacji Marketingowej ABK Grupa, będąca na rynku od 1991 roku poszukuje młodych, ambitnych i pełnych entuzjazmu osób na stanowisko:
Junior Account Executive / New Business
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- obsługa programów i bieżących projektów agencji,
- budowanie bazy potencjalnych klientów i partnerów programów,
- nawiązywanie kontaktów telefonicznych,
- aranżowanie spotkań z potencjalnymi Klientami agencji,
- pozyskiwanie zapytań ofertowych oraz briefów,
- pozyskiwanie klientów,
- obsługa realizowanych działań marketingowych własnych oraz na rzecz klienta,
- udział w projektowaniu ofert i obsłudze zapytań ofertowych,
- udział we współtworzeniu i realizacji strategii marketingowych.
Oferujemy:
- pracę w rozwojowej branży,
- udział w projektach dla dużych i znanych Klientów,
- wynagrodzenie uzależnione od osiąganych efektów,
- zakres obowiązków uzależniony od umiejętności,
- pracę w profesjonalnym i ambitnym zespole.
Wymagania
- studenci ostatnich lat lub absolwenci (preferowane kierunki: marketing, PR, zarządzanie i kierunki pokrewne),
- inicjatywa własna w działaniu oraz organizacji pracy,
- zdolności komunikacyjne,
- umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych,
- rzetelna realizacja powierzonych działań,
- samodzielność,
- dokładność,
- obowiązkowość,
- punktualność,
- zaangażowanie,
- umiejętność obsługi komputera PC (Word, Excel, Power Point),
- umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji,
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu marketingu,
- doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub w agencji będzie dodatkowym atutem.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)”.
Prezentacja firmy
ABK jest agencją komunikacji marketingowej działającą w Polsce od 1991 r...
ABK jest agencją komunikacji marketingowej działającą w Polsce od 1991 roku.
ABK oferuje kompleksową obsługę w obszarach reklamy, organizacji imprez, Public Relations, tworzenia stron internetowych i marketingu w mediach społecznościowych (KOMUNIKACJA MARKETINGOWA). ABK specjalizuje się w tworzeniu strategii i realizacji programów marketingowych dla firm dysponujących ograniczonym budżetem.
ABK to młody, zaangażowany zespół profesjonalistów gotowych na wyzwania, łączących wiedzę, długoletnie doświadczenie, kreatywność, a przede wszystkim zaangażowanie i profesjonalizm w pracę, którą wykonuje na rzecz naszych Klientów tworząc unikalne rozwiązania.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/02/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media