Jr Channel Activation Manager
Warszawa Jr Channel Activation Manager
Warszawa
NR REF.: 1114833
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w sektorze.
Twoje następne stanowisko
Jr Channel Activation Manager będzie odpowiadać za strategiczny rozwój współpracy z sieciami handlowymi w zakresie aktywacji sprzedaży, z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi trade marketingowych. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć budowanie relacji i negocjacje z sieciami handlowymi, wspólnie z Key Account Managerem i Category Managerem.
Jr Channel Activation Manager będzie także odpowiadać za analizy, pracę nad business case'ami, definiowanie priorytetów dalszego rozwoju strategicznego dla współpracy z klientami oraz współpracę z działem marketingu innymi zespołami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z ok. 2-letnim doświadczeniem w obszarach trade marketing, channel/ category management lub w działach sprzedaży, zdobytym w międzynarodowych firmach korporacyjnych z sektora FMCG. Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z sieciami handlowymi, rozwiniętych kompetencji analitycznych i negocjacyjnych oraz dobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje konkurencyjny pakiet wynagrodzenia, benefity pozapłacowe oraz realne możliwości dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy będącej liderem na rynku.
Warszawa
NR REF.: 1114833
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w sektorze.
Twoje następne stanowisko
Jr Channel Activation Manager będzie odpowiadać za strategiczny rozwój współpracy z sieciami handlowymi w zakresie aktywacji sprzedaży, z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi trade marketingowych. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć budowanie relacji i negocjacje z sieciami handlowymi, wspólnie z Key Account Managerem i Category Managerem.
Jr Channel Activation Manager będzie także odpowiadać za analizy, pracę nad business case'ami, definiowanie priorytetów dalszego rozwoju strategicznego dla współpracy z klientami oraz współpracę z działem marketingu innymi zespołami.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z ok. 2-letnim doświadczeniem w obszarach trade marketing, channel/ category management lub w działach sprzedaży, zdobytym w międzynarodowych firmach korporacyjnych z sektora FMCG. Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z sieciami handlowymi, rozwiniętych kompetencji analitycznych i negocjacyjnych oraz dobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje konkurencyjny pakiet wynagrodzenia, benefity pozapłacowe oraz realne możliwości dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy będącej liderem na rynku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.