Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/03/2019.

Opis stanowiska pracy

Design, execution and improvement of the Access Management process.
Ensure that the process is carried out, but does not run the day-to-day operation of the process which is done by service Desk.
Receive regular updates concerning the performance of the process and represents this process concerning all decisions being made by senior management.
Compliance with internal regulations, procedures, law and managers orders, including labour regulations, regulations on remuneration and other internal regulations including intellectual property protection.
Develop professional skills by participation in training and constant self-education.

Wymagania

experience on similar position,
ITIL operational Support and Analysis certification,
strong English language skills,
independent driven and self-motivated personality,
ability to work with stakeholders from various business areas,
team player attitude.

Prezentacja firmy

Grupa DSV to jedna z wiodących firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie.... Nasza główna siedziba znajduje się w Dani, pozostałe – w ponad 80 krajach świata.

W Polsce działają spółki: DSV ISS, DSV Road, DSV Air & Sea, DSV Solutions.



DSV ISS z siedzibą w Warszawie dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 700 fantastycznych pracowników, ale ta liczba wciąż się zwiększa. Świadczymy usługi w obszarach:



· Finance,

· Fright Forwarding,

· Claims,

· Customs,

· Administration,

· Operational Shared Services,

· Global Commercial Organization,

· Global Accounts Support,

· IT.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Kontrola jakości
Zapisz ofertę
do góry