W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Italian and English Speaking IT Service Desk Agent
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, an international, dynamically growing company, we are looking for a new members on the position of Italian and English Speaking IT Service Desk
Responsibilities:
- To provide 1st line technical support; answering support queries via phone and email, or other communication solutions (Eg. Chat, self service Portal) in Italian language
- Provide high level professional IT services in an efficient manner
- Maintain a quality business relationship with all customers
- To take ownership of user tickets or problems and be proactive when dealing with user issues
- To log all calls/chats/email in the ticket logging system and document all actions performed related to the ticket
- Support users in the use of computer equipment by providing necessary training and advice
- To allocate more complex calls to the relevant IT Support team member
Requirements:
- At least 6 months IT Service Desk experience
- Good technical troubleshooting skills
- Fluent English
- Fluent Italian language skills both written and oral
- Excellent communication skills (both written and oral), with the ability to communicate professionally and confidently at all levels
- Experience of using tickets logging systems
- Strong knowledge of Microsoft based operating systems and peripherals - such as desktop and network printers/copiers.
- Good understanding of PC hardware set-up and configuration
- Excellent problem solving skills
- Ability to apply creativity to resolving incidents/requests
Benefits:
- Possibility to work remotely
- Direct employment contract for an indefinite period
- Cafeteria
- Training opportunities
- Diverse and friendly work atmosphere
- Modern office environment (Poznan / Warsaw)
- Local and global career progression opportunities