IT Tech Support
Osoba na stanowisku IT Tech Support będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne użytkowników końcowych. Ze względu na pracę z klientem międzynarodowym, większość pracy odbywa się w języku obcym.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest firma z branży audio i wideo, zajmująca się produkcją sprzętów do telekonferencji oraz zdalnej pracy.
Opis stanowiska
Wsparcie użytkowników końcowych (wewnętrznych i zewnętrznych) w obszarze wsparcia technicznego dotyczącego produktów sprzedawanych przez firmę
Kontakt z użytkownikami końcowymi drogą mailową, telefoniczną bądź przez system do zgłaszania problemów
Zarządzanie systemem CRM
Obsługa zapytań dotyczących licencji na produkty i usługi
Kontrolowanie statusu zleconych napraw
Zapewnienie profesjonalnego wsparcia oraz obsługi klienta
Profil kandydata
Nie wymagane doświadczenie w obszarze IT jednak jest ono dużym plusem :)
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2
Znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1 oraz jednego lub więcej z niżej wymienionych języków na poziomie B2/C1
Niemiecki
Hiszpański
Włoski
Holenderski
Duński
Języki skandynawskie
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dodatek językowy
Bogaty pakiet benefitów
Ubezpieczenie
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Dofinansowanie do wakacji
I inne...
Możliwość rozwoju w branży IT
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More