IT Support
Miejsce pracy: PiłaOpis stanowiska
- Wsparcie użytkowników w lokalizacji klienta
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzetu komputerowego i rozwiązywanie ich w okreslonym zakresie
- Przekazywanie indydentów nie leżących w bbszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
- Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
- Raportowanie
Oferta
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku w obszarze IT
- Możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych w nowoczesnym środowisku informatycznym
- Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
- Pakiet szkoleń
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stnowisku
- Wykształcenie kierunkowe (IT) - mile widzane
- Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy) i aplikacji Microsoft (win 7 i 10, Ms Office)
- Znajomość instalacji i wsparcia oprogramowania biurowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Samodzielność