ManpowerGroup Sp. z o.o.

IT Support

Miejsce pracy: Piła

Opis stanowiska

  • Wsparcie użytkowników w lokalizacji klienta
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Diagnozowanie problemów dot. działania sprzetu komputerowego i rozwiązywanie ich w okreslonym zakresie
  • Przekazywanie indydentów nie leżących w bbszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
  • Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
  • Raportowanie

Oferta

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku w obszarze IT
  • Możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych w nowoczesnym środowisku informatycznym
  • Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
  • Pakiet szkoleń

 

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stnowisku
  • Wykształcenie kierunkowe (IT) - mile widzane
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy) i aplikacji Microsoft (win 7 i 10, Ms Office)
  • Znajomość instalacji i wsparcia oprogramowania biurowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Samodzielność
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi