IT Support Specialist
OPIS STANOWISKA:
Osoba na stanowisku IT Support Specialist będzie odpowiedzialna za poniższe zadania we wszystkich hotelach warszawskiego kompleksu, Sheraton Grand Warsaw, The Westin Warsaw oraz Hotel Bristol, Warsaw:
- obsługa sieci komputerowej, monitorowanie występującego ruchu w celu zapewnienia ciągłości bezawaryjnej pracy sieci komputerowej i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych;
- sprawdzanie i konfigurowanie urządzeń i elementów sieci komputerowej w celu utrzymania stabilnych i wydajnych połączeń pomiędzy użytkownikami a serwerami, obsługa urządzeń sieciowych;
- koordynacja napraw i konserwacji sprzętu i oprogramowania komputerowego;
- pomoc techniczna pracownikom firmy w zakresie eksploatacji oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w celu zapewnienia ciągłości pracy użytkowników na stacjach roboczych (m.in. konfiguracja komputerów, zakładanie, modyfikowanie i usuwanie kont i haseł użytkowników, nadawanie uprawnień itp.);
- wdrażanie lokalne wykonywanych globalnych procedur w wymaganych obszarach.
PROFIL KANDYDATA:
- min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
- płynna znajomość języka angielskiego;
- znajomość działania sieci LAN, WLAN;
- doświadczenie w zarządzaniu domeną Active Directory;
- mile widziana znajomość oprogramowania hotelowego Opera i Micros;
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
- pozytywna prezencja i konstruktywna komunikacja w relacjach zawodowych.
OFERUJEMY:
- możliwość wzbogacenia doświadczenia w organizacji należącej do największej na świecie firmy hotelarskiej – Marriott International;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe i bony świąteczne;
- komfortowe warunki pracy – bezpłatne obiady i kawę dostępne w restauracji pracowniczej;
- stawki preferencyjne na zakwaterowanie w hotelach całym świecie również dla rodziny i przyjaciół;
- wsparcie w rozwoju poprzez system szkoleń wstępnych, językowych i zawodowych;
- możliwość pomagania innym w ramach prowadzonych działań CSR;
- spotkania integracyjne i rodzinne eventy;
- dynamiczne, inspirujące i międzynarodowe środowisko pracy;
- kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi;
- szansę rozwoju zawodowego w ramach hoteli w Polsce i za granicą.