#

IT Support Analyst / Helpdesk

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
IT Support Analyst / HelpdeskMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa aplikacji pierwszej linii wsparcia: wsparcie dla użytkowników wewnętrznych: członkowie organizacji oraz backoffice
  • Obsługa terminali dostępowych (sprzęt Cisco)
  • Monitorowanie i eskalacja wszystkich alertów systemów informatycznych 
  • Osiąganie wyznaczonych celów (KPI)
  • Wsparcie pozostałych komórek IT

 

Wymagania:
  • Doświadczenie pracy z narzędziem Active Directory
  • Gruntowna znajomość infrastruktury sieciowej i sprzętu komputerowego
  • Praca z systemami operacyjnymi MS Windows
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • Atutem będzie znajomość DocExplorer oraz ServiceNow
  • Mile widziana znajomość i doświadczenie w pracy ze środowiskiem Windows Server

 

Oferujemy:
  • Forma współpracy: umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Roczna premia - jej wysokość jest uzależniona od wyników (poziom i liczba realizowanych celów)
  • Benefity, m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie podczas podróży, karta Multisport, kursy językowe, szkolenia
 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi