#

IT Specialist - 2nd line support

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Specialist - 2nd line support

Miejsce pracy: Kraków
6-10-53276

Our job opportunity is a chance to expand your knowledge in an international company.
You will be dedicated to the team, who is supporting internal users in Poland.

Location: CRACOW

You will be responsible for:
- Providing technical support to employees for computer workstations, servers, application software and hardware
- Finding a solution for occurring problems
- Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory
- Assisting in documenting local IT environment and delivering IT production systems
- Detecting and receiving internal customers incidents
- Escalation of major problems to 3rd line support
- Following local procedures and policies

Requirements:
- At least 1 year of working experience in Service Desk
- Advanced level of English (written and spoken) is essential
- Basic knowledge of Exchange, ServiceNow, Active Directory, Skype, iOS
- Good knowledge of Windows Operating system 7 and Microsoft Office
- PC/Laptop configuration familiarity
- Time management and organizational skills
- Team oriented individual
- Good interpersonal and social skills
- Analytical and problem solving skills required

Nice to have:

- Technical degree (preferably in IT field)

Benefits:
- Competitive salary and benefit package
- Excellent working and team atmosphere
- Career path opportunities
- Possibility of self-development

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi