Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/02/2018.

IT Service Desk with Dutch

Gdańsk, pomorskie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

IT Service Desk with Dutch
Gdańsk
NR REF.: 1098345

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Service Desk with Dutch


Lokalizacja: Gdańsk
Realizacja: współpraca długofalowa
Stawka: 600-700 PLN netto + VAT / dzień
Forma zatrudnienia: B2B lub Umowa zlecenie (via HAYS)

Zadania:
  • zapewnianie procesu pierwszej i drugiej linii oraz wsparcie techniczne dla personelu wewnętrznego firmy
  • utrzymanie środowisk baz danych testowych i produkcyjnych
  • praca z aplikacjami / systemami w celu analizy, diagnostyki i rozwiązywania problemów informatycznych personelu
  • analiza wydajności administrowanych baz danych i podnoszenie ich jakości.
  • zapewnienie obsługi zgłaszanych incydentów i zgłaszanych żądań
  • automatyzacja prac administratorskich
  • wstępna ocena, badanie i rozwiązywanie podstawowych incydentów i wniosków dotyczących korzystania z produktów oprogramowania aplikacyjnego i / lub składników infrastruktury

Obowiązki:
  • Odbieranie, rejestrowanie i zarządzanie połączeniami od pracowników wewnętrznych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, czatu, poczty głosowej, samoobsługi itp.
  • Wsparcie 1. i 2. linii - rozwiązywanie problemów związanych z IT od wewnętrznego oprogramowania do sprzętu
  • Przekazywanie nierozstrzygniętych przypadków do zespołów wsparcia infrastruktury
  • Rejestr wszystkich połączeń w narzędziach sprzedaży biletów Service Desk, takich jak ServiceNow, BMC Remedy, HPSM itp.
  • Identyfikacja problemu i kategoryzowanie / ustalanie priorytetów incydentów i zgłoszeń serwisowych
  • Odpowiedzialność za problemy użytkowników i monitorowanie statusu problemów w imieniu użytkownika i informowanie o postępach w odpowiednim czasie
  • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich zapytań pomocniczych i przestrzeganie wszystkich zasad zarządzania usługami
  • Tworzenie kont użytkowników, resetowanie haseł, tworzenie grup itp.

Wymagania:
  • Znajomość języka holenderskiego na poziomie min. B2
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i telefoniczne.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (IT Service Desk i / lub Call Center
(Chętnie porozmawiamy z osobami z mniejszym doświadczeniem)
  • Mocna znajomość systemów operacyjnych Microsoft, aplikacji Microsoft Office i systemów operacyjnych MAC

Praca w systemie zmianowym 24/7, grafik ustalany z wyprzedzeniem.

Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
  • Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.

Zapraszam do aplikowania!
Istnieje możliwość dołączenia do projektu ASAP.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry