IT Service Desk Specialist
Jeśli jesteś osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny
- umiejętność pisania skryptów i zapytań SQL
- znajomości ITIL
- mile widziana znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk
- mile widziana znajomość systemu do utrzymanie urządzeń mobilnych np. MDM
- zaawansowana obsługa MS EXCEL – makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe
- doświadczenie zawodowe związane z pracą w Service Desk
- samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy
- znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
- dokładność, punktualność
- skuteczna realizacja postawionych celów
- umiejętność aktywnego komunikowania się
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku
- wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS
- wsparciu dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016
- przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników
- samodzielnym diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu problemów
- rejestrowaniu zgłoszeń serwisowych
- rejestrowaniu w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków,
- współpracy z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów)
- optymalizacji procesów wsparcia
Oferujemy:
- interesującą pracę w środowisku najnowocześniejszych technologii
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w zespole specjalistów i ekspertów o bardzo szerokim zakresie kompetencji technicznych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- udział w ciekawych projektach
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, prywatna opieka medyczną, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe, itp.)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.