Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Service Desk Specialist

Miejsce pracy: Kraków
6-6-50259

Our job opportunity is a chance to expand your knowledge in an international company, who is already hiring over 800 employees in Business Center in Krakow.
You will be dedicated to the Service Desk team, who is supporting internal users all around the world.

Location: CRACOW

You will be responsible for:
- Providing first line support to end users for computer workstations, servers, application software and hardware
- Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory
- Daily contact in English with end users via phone, chat, ticketing system SNOW

Requirements:
- At least 6 months of working experience in Service Desk
- Very good level of English (written and spoken) is essential
- Experience with Support Desk Software, CRM or other ITSM Tools
- Good knowledge of Windows Operating system 7 and Microsoft Office 2013, 365
- PC/Laptop configuration familiarity
- Time management and organizational skills
- Process and documentation oriented worker
- Team oriented individual
- Good interpersonal and social skills
- Good adaptability and flexibility skills

Advantageous to have:

- Technical degree
- ITIL or Microsoft Certification

Benefits:
- Competitive salary and benefit package(private medical health care, multisport card)
- Excellent working and team atmosphere
- Career path opportunities
- Salary based on experience

For candidates based 150 km from Krakow company provides relocation package.

Recruitment Agency No. 812

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi