#

IT Service Desk Specialist

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

IT Service Desk Specialist

Alior Bank S.A.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny.
  • Znajomości ITIL.
  • Mile widziana znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk.
  • Zaawansowana obsługa MS EXCEL – makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe.
  • Samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
  • Dokładność, punktualność.
  • Skuteczna realizacja postawionych celów.
  • Umiejętność aktywnego komunikowania się.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność.

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku.
  • Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016.
  • Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów.
  • Rejestrowanie zgłoszeń serwisowych.
  • Rejestrowanie w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków.
  • Współpraca z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów).

Wybranym osobom oferujemy:

  • interesującą pracę w środowisku najnowocześniejszych technologii,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w zespole specjalistów i ekspertów o bardzo szerokim zakresie kompetencji technicznych,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, prywatna opieka medyczną, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe, itp.)

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi