#

IT Service Desk Specialist (L1)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Service Desk Specialist (L1)

Miejsce pracy: Warszawa
2-16-61076
Wynagrodzenie: 5500 - 6500 PLN

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w IT i posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, ta oferta jest dla Ciebie!

Dla naszego Klienta - skandynawskiej organizacji, która dostarcza najwyższej jakości usługi finansowe, poszukujemy osób na stanowisko:

IT Service Desk Specjalisty (L1)

Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.

Główne obowiązki to:
- Wsparcie użytkowników w obszarze software (Microsoft) i hardware,
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym,
- Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.

Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta i wykształcenie techniczne
LUB
- Min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość środowiska Microsoft (AD, Office),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
- Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak: komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.

Korzyści:
- Szeroki pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, dofinansowanie posiłków, bilety do kina/teatru,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wewnętrzne szkolenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
- Pakiet relokacyjny, jeżeli chciałbyś zamieszkać w Warszawie.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi