IT Operator z językiem niemieckim
Miejsce pracy: PoznańZakres obowiązków:
• Zapewnienie wsparcia dla wniosków składanych za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu, biletów usługi Service Now
• Rozwiązywanie problemów z aplikacjami Office (2010 i 2013), Windows 7 i 8.1, Internet oraz powiązanych problemów dotyczących sprzętu i oprogramowania
• Rejestracja, monitorowanie i aktualizacja zgłoszeń serwisowych
• Odpowiadanie za rozpatrywanie wniosków pierwszego oraz drugiego poziomu
• Zidentyfikowanie i naprawa podstawowego problemu użytkownika
Wymagania:
• Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego- wymóg konieczny
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Absolwent/ka studiów wyższych
• Bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
• Doskonałe zdolności komunikacyjne (werbalne i pisemne)
• Doświadczenie w zapewnieniu wsparcia technicznego w Global Service Desk
• Znajomość Incident Managment (ITIL v.3 certification, MCP, CCNA)
• Znajomość programów związanych z systemem Windows, MS Office, Share Point, IE
• Zdolność szybkiego uczenia się i wysoka motywacja do pogłębiania wiedzy
• Wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu