HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:
IT Helpdesk z Językiem Niemieckim
Numer referencyjny: DNHD/08/2018
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym - tzw. 2 linia wsparcia;
• Udzielanie instrukcji oraz porad, odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
• Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
• Wewnętrzne wsparcie techniczne.
Wymagamy:
• Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2+;
• Znajomości języka angielskiego na poziomie B1;
• Doskonałych umiejętności komunikacyjne;
• Zaangażowania i entuzjazmu do pracy;
• Zainteresowanie branżą IT.
Oferujemy:
• Szkolenia wprowadzające i kursy językowe;
• 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy;
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Karta Multisport;
• Opieka medyczna;
• Karta Lunchowa dla pracowników pracujących na nocnych zmianach.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych.