#

IT Helpdesk with German - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -
IT Helpdesk with GermanMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Pełnienie roli punktu kontaktowego dla telefonów i zgłoszeń od pracowników dotyczących problemów i zapytań IT,
  • Wsparcie 1 i 2 stopnia - rozwiązywanie i usuwanie problemów związanych z IT, od oprogramowania po sprzęt, takich jak Microsoft Windows 10 i Microsoft Office 365, laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, urządzenia mobilne,
  • Rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych w narzędziu Service Desk (ServiceNow),
  • Przejęcie odpowiedzialności i koordynacja z innymi zespołami wsparcia IT dla problemów o wysokim priorytecie.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2),
  • Zapał informatyczny i technologiczny oraz chęć do nauki tematów związanych z IT,
  • Znajomość MS Office,
  • Umiejętności związane obsługą klienta,
  • Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie.

 

Oferujemy:

  • Pracę częściowo zdalną,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Kursy językowe,
  • Ciekawą i pełną wyzwań karierę w odnoszącej sukcesy, wiodącej, globalnej organizacji,
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku z wielokulturowym zespołem,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi