Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Pełnienie roli punktu kontaktowego dla telefonów i zgłoszeń od pracowników dotyczących problemów i zapytań IT,
Wsparcie 1 i 2 stopnia - rozwiązywanie i usuwanie problemów związanych z IT, od oprogramowania po sprzęt, takich jak Microsoft Windows 10 i Microsoft Office 365, laptopy, komputery stacjonarne, drukarki, urządzenia mobilne,
Rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych w narzędziu Service Desk (ServiceNow),
Przejęcie odpowiedzialności i koordynacja z innymi zespołami wsparcia IT dla problemów o wysokim priorytecie.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2),
Zapał informatyczny i technologiczny oraz chęć do nauki tematów związanych z IT,
Znajomość MS Office,
Umiejętności związane obsługą klienta,
Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie.
Oferujemy:
Pracę częściowo zdalną,
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
Kursy językowe,
Ciekawą i pełną wyzwań karierę w odnoszącej sukcesy, wiodącej, globalnej organizacji,
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku z wielokulturowym zespołem,
Atrakcyjny pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.