Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Helpdesk Specialist

Miejsce pracy: Kraków
6-16-64004

Do you any experience in providing phone, chat and email based technical support? Would you feel good in assisting global technological company's employees in determining problems, and provides resolutions on technical and service problems? If the answare is "YES", don't wait and apply for our offer!

Responsibilities:
- provides Technical remote support on all 5 operating systems (Linux, Mac, Windows, Chrome and Android) with basic OS troubleshooting techniques and documented escalation procedures
- provides Technical remote support on software and applications to the point of installation and basic use; if required need to escalate or file bug with application owners
- uses troubleshooting techniques to identify network related issues
- provides system administrative support and basic hardware troubleshooting on desktops, laptops, VMs and Servers
- help employees with access & account issues based on defined/documented guidelines, policies and procedures

Requirements:
- any High-school Diploma /Degree
- 1 to 2 year of international calling experience
- technical troubleshooting - 1 to 2 years of experience in troubleshooting issues related to hardware & software issues on at-least one of these operating systems (Linux, Mac and Windows desktop environments, etc)
- candidate should have good multitasking skills and technical knowledge
- good knowledge of English language (minimum B2)

Benefits:
- employment contract
- multisport card
- life insurance
- medical care Luxmed
- additional day off for your birthday
- ability to work in international environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi