#

IT Helpdesk Specialist / 2nd Line

Hays Poland

Szczecin, zachodniopomorskie

Hays Poland

IT Helpdesk Specialist / 2nd Line

Szczecin
IT Helpdesk Specialist / 2nd Line
Szczecin
NR REF.: 1121378

Twoja następna firma
Twój nowy Pracodawca to międzynarodowa firma ze skandynawskim kapitałem, która specjalizuje się w tworzeniu aplikacji do obrabiania danych makroekonomicznych dla instytucji finansowych i dla przedsiębiorstw

Twoje następne stanowisko
Specjalista Helpdesk – 1/2 linia wsparcia - w zespole IT.

Będziesz odpowiedzialna/y za identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych, szkolenia użytkowników, przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji, konfigurację komputerów dla nowych użytkowników, znajdowanie, reprodukowanie i zgłaszanie błędów w oprogramowaniu

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy Kandydatów, którzy znają j. angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2) oraz mają pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Preferowane technologie: Windows, MS Office, podstawowa wiedza na temat sieci.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze w Szczecinie, prywatną opiekę medyczną, szkolenia oraz szereg innych benefitów pracowniczych.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi