Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
IT Helpdesk praca stała
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
wsparcie użytkowników w zakresie zakupionych usług
zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
kontakt telefoniczny, email, czat z Klientami w języku angielskim
Wymagania:
biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
znajomość systemów wirtualizacji (VMware i HyperV )
znajomość protokołów sieciowych, np. TCP/IP
wiedza z zakresu usług internetowych (IIS, Apache, Tomcat, DNS)
znajomość baz danych MySQL i Microsoft SQL Server i middleware
Mile widziane:
znajomość: ASP, .NET, PHP oraz głównych hypervisorów (VMare, vSphere i Microsoft Hyper-V)
doświadczenie w zakresie wsparcia klienta
Nasz Klient oferuje:
umowa o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta)
atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do oczekiwań kandydatów
niezbędne narzędzia pracy
praca w międzynarodowym środowisku
możliwość zbudowania nowych obszarów kompetencji
Oferta dotyczy pracy stałej. Poleć ofertę znajomym!
Numer referencyjny: IT/11/17/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?