#

IT Helpdesk / Customer Service

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Helpdesk / Customer Service

Miejsce pracy: Kraków
6-6-64006

For one of our clients - a global provider of customer experience and technology consulting services, we are looking for an IT Helpdesk / Customer Service person who will be responsible for:


- Providing technical support via phone, chat and email on operating systems (Linux, Mac, Windows, Chrome and Android) using basic operating system troubleshooting techniques

- Assisting employees with troubleshooting and providing solutions to technical and service issues on desktops, laptops, virtual machines and servers.

- Provide system administration support and assist employees with access and account issues based on defined/documented guidelines, policies and procedures.

- Identify and provide information on unique (or) recurring user issues

Requirements:
- 1 or 2 years of telephone and customer handling skills
- Very good level of English - ability to work in English
- Ability to analyse and solve technical problems by investigating potential solutions using troubleshooting skills
- Knowledge of operating systems (Linux, Mac, Windows, Chrome and Android)
- Knowledge of PC architecture/technology
- Good Analytical & Cognitive skills

Benefits:
- MyBenefit (including Multi-Sport)
- Private life insurance
- Private healthcare
- Additional day off
- Support is provided during European business hours

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi