Opis stanowiska pracy

Diverse Consulting Group jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą ilością projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy, dla naszego międzynarodowego partnera z branży finansowej szukamy osoby, która dołączy do nas jako:

 

IT Help Desk

Miejsce pracy - Warszawa/Wola

 

 

Zakres obowiązków:

• wsparcie informatyczne użytkowników w codziennych problemach: odpowiadanie i procesowanie zapytań

• instalacja i konfigurowanie oprogramowania

• szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów użytkowników

• dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług

 

Oferujemy:

• Umowę o pracę w stabilnej finansowo globalnej firmie

• Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku

• Pierwsze doświadczenie pracy w IT

 

 

 

Wymagania

• dobra znajomość systemów Windows i pakietu Office

• znajomość Active Directory

• doświadczenie w pracy jako pomoc techniczna

• mile widziane: pierwsze doświadczenie jako help desk

• wykształcenie wyższe w IT

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.

Prezentacja firmy

O nas<br/> <br/><br/>KIERUNEK IT<br/><br/>Historia DCG sięga pocz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2020
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi