HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
IT Help Desk z językiem niemieckim
( bez doświadczenia )
Kraków
Obowiązki:
Obsługa klienta wewnętrznego Firmy w działaniach z obszaru IT,
Wsparcie techniczne / serwisowe dla pracowników Firmy,
Udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w obszarze IT,
Udzielanie instrukcji oraz porad,
Odpowiadanie na zapytania telefoniczne od pracowników Firmy.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min C1),
Dobra znajomość języka angielskiego (B2),
Znajomość narzędzi MS Office,
Komunikatywność,
Umiejętność dostosowania się do nowych warunków pracy,
Chęć rozwoju.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pakiet szkoleń wprowadzających,
Interesująca ścieżka kariery w międzynarodowej firmie,
Jasno określony zakres obowiązków,
Prywatna opieka medyczna, benefity dla pracowników.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".