#

IT Analyst with English (IT Service desk)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Analyst with English (IT Service desk)

Miejsce pracy: Kraków
6-6-59685
Salary: 3800 - 4200 PLN

We are looking for the candidates for the position of :

IT Analyst with English (1st line support)

The IT Service Desk Analyst is the ‘first line’ contact for all end user (customer) IT Requests and Incidents.

Are you ready for the next step in your international career? Please send us your CV in English.

You will be responsible for:
- Providing first line support for the company employees workstations, servers, application software, and hardware
- Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory
- Handling End users queries in English via phone, chat, email, and ticketing system SNOW

Requirements:
- At least 1 year of experience in helpdesk support with knowledge of IT Service Desk
- Advanced level of English (written and spoken) is essential to support global users
- Good knowledge of Windows, Microsoft Office, SNOW
- Technical knowledge such as PC/Laptop configuration familiarity
- Sound knowledge of ITIL Framework
- Excellent customer service skills
- Analytical skills
- Being able to communicate with other team members effectively
- Can do attitude
- Ability to gain new skills quickly
- Willingness to work in rotational shifts 24x7 (mainly afternoon-evening)


Nice to have:

- Bachelor's degree

Benefits:
- Benefit package (private medical care, Multisport card)
- Friendly working atmosphere and clear career path
- Wide range of trainings

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi