Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier zapewnienia jakości dostawców (m/k)
Miejsce pracy: Nowa Wieś LubińskaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zatwierdzanie i kontrola wzorcowych komponentów zakupowych,
- tworzenie dokumentacji jakościowej,
- współpraca z innymi działami w zakresie ciągłej poprawy jakości, ustalania nowych standardów jakościowych, metod pomiarowych,
- rozpatrywanie i nadzór nad reklamacjami dostawców (ocena i zatwierdzanie raportów 8D),
- ocena dostawców na podstawie wewnętrznych standardów (QCD kryteria),
- wspomaganie działu nowych projektów we wdrażaniu nowych dostawców, komponentów,
- przeprowadzanie audytu procesu dostawców (preselekcja - produkcja masowa),
- raportowanie wyników pracy do bezpośredniego przełożonego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3 lata),
- praktyczna znajomość narzędzi jakościowych (PPAP, 8D, 5Why, Ishikawa, Pareto, SPC, MSA),
- znajomość systemu zarządzania jakością ISO TS, VDA,
- znajomość rysunku technicznego,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętności audytorskie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- realną możliwość rozwoju,
- liczne dodatkowe benefity oraz premie,
- pracę w renomowanej firmie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.