Opis stanowiska pracy

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

  • - Wsparcie użytkowników
  • - Komunikacja z użytkownikami i zgłaszającymi
  • - Monitorowanie zgłoszeń
  • - Obsługa incydentów serwisowych i rozwiązywanie bieżących problemów
  • -  Serwis sprzętu komputerowego 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia technicznego
  • Gruntownej wiedzy z zakresu zagadnień dotyczących informatyki i znajomości aktualnych rozwiązań sprzętowych i software'owych 
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows (pozwalająca na samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
  • Doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych ze wsparciem użytkowników
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Gotowości do podróży między oddziałami firmy
  • Prawo jazdy kategorii B

 

Mile widziane

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość zagadnień związanych z MS Exchange lub MS Sharepoint, MS Windows 2008 SRV lub nowszych
  • praca na podobnym stanowisku
  • znajomość zagadnień związanych z ITIL
  • Znajomości języka angielskiego 

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Prezentacja firmy

Petrosoft.pl Technologie Informatyczne sp. z o.o. działa na rynku od 200... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi