Głównymi zadaniami na stanowisku będą:
- tworzenie, przeprowadzanie, aktualizacja testów automatycznych,
- analiza wyników działania testów automatycznych,
- przeprowadzanie testów manualnych aplikacji WWW, tj. analiza wymagań, przygotowywanie scenariuszy testowych,
- raportowanie postępów i wykrytych błędów,
- zapewnienie wsparcia naszym Klientom, rejestracja i śledzenie zgłoszeń.
Firma oferuje:
- współpracę i wymianę doświadczeń z profesjonalną grupą testerów,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez poszerzanie kompetencji,
- stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem,
- udział w ciekawych i innowacyjnych projektach,
- uczestnictwo w imprezach integracyjnych,
- pakiety medyczne,
- pracę zdalną lub stacjonarną w biurze w Bielsku-Białej
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, informatyczne lub pokrewne,
- doświadczenie na stanowisku testera, w szczególności testera automatyzującego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- mile widziana znajomość systemów bankowych.