#

Inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta

Work Service S.A.

Katowice, śląskie

Work Service S.A.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.

Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Inżynier Systemowego Wsparcia Technicznego Klienta

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki:

  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom oraz inżynierom, technikom i specjalistom produktowym, którzy diagnozują i rozwiązują problemy techniczne pojawiające się u klientów;
  • Monitorowanie pojawiających się alarmów po stronie klienckiej oraz podejmowanie odpowiednich działań mających na celu ich eliminację;
  • Raportowanie pojawiających się błędów projektowych oraz problemów związanych z utrzymaniem ruchu do grupy inżynieryjnej;
  • Możliwe zaangażowanie w tworzenie aplikacji, testowanie i instalowanie ich u klienta oraz przeprowadzanie szkoleń;
  • Możliwe uczestniczenie we wdrożeniach i uruchomieniach zakontraktowanych instalacji;
  • Poszerzanie wiedzy oraz doskonalenie posiadanych umiejętności specjalistycznych;
  • Udział w wewnętrznych szkoleniach dostosowujących doświadczenie kandydata do wymagań stanowiska.

Oferujemy:

  • Początkowo zatrudnienie przez Work Service na umowę o pracę tymczasową, z możliwością przejścia pod strukturę Klienta;
  • Pracę w systemie zmianowym - godziny związane z obsługą klienta w USA. Praca w trybie (3tygodnie + weekendy pierwsza zmiana; 2tygodnie pracy- zmiana nocna; 1tydzień - pierwsza zmiana);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i umiejętności;
  • Benefity: Medicover, ubezpieczenie, kafeteria, stołówka;
  • Premie wakacyjne, świąteczne;
  • Możliwość pracy w renomowanej firmie;
  • Wysoką kulturę pracy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka, energoelektronika, mechatronika elektryczne lub pokrewne);
  • Doświadczenie w branży automatyki przemysłowej, w tym we wsparciu technicznym, rozwiązywaniu problemów klienckich, projektowaniu systemów automatyki (software & hardware);
  • Umiejętność programowania, diagnozowania oraz konfigurowania sterowników PLC;
  • Znajomość techniki napędowej: - umiejętność konfigurowania, diagnozowania przekształtników częstotliwości (falowników) poparta znajomością teoretycznych podstaw ich działania i budowy- znajomość silników indukcyjnych AC, silników prądu stałego DC;- znajomość serwonapędów będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość sensoryki przemysłowej;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu;
  • Umiejętność właściwego ustalania priorytetów;
  • Zdolność komunikacji ze wszystkimi szczeblami managmentu;
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz w wybrane weekendu;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie nabyte przy uruchomieniach systemów automatyki lub wcześniejsza praca na utrzymaniu ruchu.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk poniżej.

Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Work Service S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi