Opis stanowiska pracy

Maintpartner jest wywodzącym się ze Skandynawii dostawcą usług utrzymania ruchu dla zakładów przemysłowych w regionie Morza Bałtyckiego. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie utrzymywania dostępności procesów produkcyjnych naszych klientów. Nasze usługi świadczymy w oparciu o sprawdzony, efektywny model operacyjny wykorzystujący regionalne centra operacyjne, elastyczne zarządzanie zasobami oraz dobrze zdefiniowany, przejrzysty katalog usług. Dostarczamy skrojone na miarę nowoczesne rozwiązania, które stale doskonalimy i rozwijamy, zapewniając naszym klientom wysoką produktywność oraz efektywność kosztową przy zachowaniu wysokich standardów BHP.

Ze względu na rozwój swojej działalności na terenie województwa śląskiego poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier Sprzedaży

Województwo: Śląskie

Miejsce pracy: Śląsk/wyjazdy terenowe 1-2 dniowe cała Polska

Nr ref: 05/Q1/INŻ/SLASK/2020

 

Zakres zadań:

Połączenie funkcji sprzedażowej z ekspercką wiedzą na temat usług serwisu technicznego świadczonego przez Maintpartner ASI:

  • pozyskiwanie nowych klientów dla świadczonych usług
  • zarządzanie relacjami i obsługę klientów;
  • identyfikowanie i analizę potrzeb klientów;
  • przygotowanie oraz prezentację oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
  • negocjowanie warunków sprzedaży z uwzględnieniem optymalizacji potrzeb, możliwości i celów
  • planowanie wizyt zgodnie z kryteriami ekonomicznego zarządzania kosztami, czasem pracy oraz wymaganiami klienta.
  • prowadzenie pełnej dokumentacji ofertowej klienta;
  • monitorowanie realizacji usług
  • współpraca z Regionalnymi Managerami Operacyjnymi, Kierownikami poszczególnych projektów,
  • poszukiwanie możliwości rozszerzenia współpracy z aktualnymi oraz doradztwo techniczne dotyczące oferowanych usług;
  • monitorowanie i analizę danych rynkowych klientów i konkurencji;
  • prowadzenie bazy danych klientów
  • systematyczne raportowanie działań w ramach prowadzonych projektów

 

Profil stanowiska:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • min 3 lata doświadczenia w sprzedaży obszar B2B
  • doświadczenie w długofalowej pracy z klientem
  • posiadanie cech:
    o komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów
    o duża operatywność, dynamiczność w działaniu
    o analityczne myślenie, kreatywność
    o wysoka kultura osobista
    o asertywność
    o skrupulatność i konsekwencja w działaniu
  • znajomość specyfiki związanej z zapleczem technicznym zakładu przemysłowego
  • komunikacyjna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjne premie wynikowe
  • bogaty pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, karta Multisport, premie świąteczne, prywatną opiekę medyczną, owocowe czwartki
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • członkostwo w międzynarodowym zespole
  • narzędzia pracy : samochód, laptop, telefon.

Prezentacja firmy

Maintpartner jest wywodzącym się ze Skandynawii dostawcą usług utrzymani... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Inżynieria, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi