Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Inżynier Sprzedaży
Lokalizacja: OpoleNaszym Klientem jest międzynarodowa firma dostarczająca zaawansowane technologicznie produkty dla firm produkcyjnych z zakresu kodowania i znakowania. Z względu na rozwój firmy szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Regionalnego Inżyniera Sprzedaży (B2B), woj. dolnośląskie oraz opolskie.
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie Klientów w podległym regionie (woj. opolskie oraz dolnośląskie)
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z Klientami firmy
- Doradztwo techniczne pod kątem doboru produktów
- Współpraca z działami firmy w celu maksymalizacji zadowolenia Klienta
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy (samochód klasy premium, laptop, telefon)
- Liczne benefity pozapłacowe
- Zadaniowy czas pracy
- Samodzielne i decyzyjne stanowisko
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne
- Minimum 2 – letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie z branży technicznej/przemysłowej, sprzedaż do firm produkcyjnych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (B2)
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
- Umiejetność prowadzenia negocjacji z Klientami
- Wysoka kultura osobista