Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier sprzedaży technicznej (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- tworzenie strategii rozwoju na rynku polskim dla rozwiązań Motion Control na bazie T-CPU, DriveController i SIMOTION,
- budowanie relacji z klientami maszynowymi - OEM,
- analizowanie i dbanie o transparencję rynku OEM w zakresie rozwiązań z zakresu Motion Control,
- akwizycja nowych odbiorców i cross-selling do istniejących klientów,
- współpraca z regionalnym działem sprzedaży,
- przygotowywanie informacji techniczno-handlowych oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań,
- podstawowe wsparcie aplikacyjne dla klientów w zakresie technologii Motion Control,
- prowadzenie szkoleń technicznych dotyczących produktów, rozwiązań oraz narzędzi,
- prowadzenie prezentacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: automatyka, mechatronika, elektryka, elektronika),
- 3 - 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia aplikacyjnego i technicznej obsługi sprzedaży,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (w tym języka technicznego),
- wymagana dobra znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi CRM (SalesForce),
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie kraju,
- dyspozycyjność do pracy na pełny etat,
- znajomość polskiego rynku producentów maszyn,
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie i chęć do nauki, samodzielność
- znajomość produktów oraz rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej SIMATIC będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz łatwość w budowaniu relacji.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej organizacji,
- stanowisko o dużej samodzielności działania,
- możliwości rozwoju zawodowego i uczestniczenia w ciekawych projektach,
- profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych,
- niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy),
- motywacyjny system wynagradzania i atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, karta lunchowa, szeroki wachlarz szkoleń, dodatkowe płatne dni wolne).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.