Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

Inżynier Sprzedaży (HVACR)

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Inżynier Sprzedaży (HVACR)
Wrocław
NR REF.: 1115349

Dla naszego Klienta, będącego producentem i dystrybutorem komponentów oraz systemów chłodniczych i klimatyzacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżyniera Sprzedaży (praca stacjonarna).

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało wsparcie działu sprzedaży w zakresie przygotowywania analiz projektów, ofert a także kosztorysów. Inżynier Sprzedaży będzie odpowiedzialny za zbadanie potrzeb klienta oraz dobór techniczny produktu, kontakt z dostawcami oraz koordynowanie realizacji zlecenia. Na powyższym stanowisku osoba będzie współpracowała zarówno z działem sprzedaży jak i konstruktorami.

Idealny kandydat będzie absolwentem lub studentem ostatniego roku kierunków technicznych, preferowane te związane z chłodnictwem, ciepłownictwem, mechaniką i budową maszyn, powinien znać język angielski na poziomie bardzo dobrymze względu na pracę w międzynarodowym środowisku, każdy kolejny język (niemiecki, francuski) będzie dużym atutem. Poszukujemy osoby otwartej, potrafiącej współpracować w grupie, zorganizowanej i ambitnej.

Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku, w rozwijającej się organizacji, możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia, stabilne zatrudnienie z określoną ścieżką rozwoju oraz wszystkie niezbędne do pracy narzędzia.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry