W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Inżynier sprzedaży - firma z branży technicznej - Rekrutacja prowadzona online
Miejsce pracy: WrocławDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkującej taśmy transportowe dla sektora produkcyjnego, przemysłu i logistyki poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Inżynier Sprzedaży (K/M)
Obowiązki na stanowisku:
- bezpośrednia sprzedaż produktów i konsultacje techniczne dla klientów z województwa dolnośląskiego i części województwa opolskiego
- obsługa zapytań ofertowych od klientów i potencjalnych klientów
- wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (ok. 15%)
- udział w rozmowach handlowych i negocjacjach
- realizacja działań posprzedażowych oraz budowanie długofalowych relacji z klientami
- prowadzenie lokalnych działań marketingowych
- bliska współpraca z kierownikiem regionu, działem handlowym, serwisem
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów dla branży przemysłowej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do częstych podróży służbowych ( praca w systemie 1 dzień Home office – 4 dni u Klientów w regionie)
- dobra organizacja pracy i silne zorientowanie na osiąganie założonych celów
Korzyści:
- zatrudnienie w międzynarodowej firmie, o wysokich standardach pracy
- szkolenia produktowe
- duża samodzielność i swoboda w działaniu
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników
- wszelkie narzędzia potrzebne do wykonywania pracy (Samochód służbowy, telefon, laptop).