#

Inżynier Sprzedaży / Doradca Techniczny

Zarządzanie,Sprzedaż i Komunikacja T.Ryś

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Nasz klient, polska filia firmy działającej w całej Europie oraz na wielu rynkach Wschodnich, w związku z sfinalizowaniem dużego przejęcia, którego skutkiem jest radykalne poszerzenie oferty produktowej (uzupełnienie produktowego portfolio), poszukuje kandydatów do pracy w charakterze:

Inżyniera Sprzedaży / Doradcy Technicznego

Opis stanowiska:

To praca w terenie! Spotkania z potencjalnymi klientami w „swym” obszarze geograficznym wymaga ciągłych podróży, choć bardzo rzadko zdarzać się będą wyjazdy dwudniowe.

 

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:

• Regularne monitorowanie działań klientów i konkurentów na powierzonym terenie (kilka sąsiadujących województw – patrz opis poniżej),

• Regularne budowanie bazy danych klientów w oparciu o narzędzia dostarczone przez firmę oraz pracę własną w terenie,

• Umawianie i odbywanie spotkań w firmach klientów (głównie technolodzy i szefowie utrzymania ruchu w zakładach produkcji przemysłowej oraz w branżach spożywczych, farmaceutycznych, energetycznych i pokrewnych. Sporadycznie w procesach decyzyjnych biorą udział także osoby na innych stanowiskach niż wymienione wcześniej – w mniejszych firmach, często są to właściciele,

• Zbieranie informacji nt. wykorzystywanych aktualnie technologii i pokazywanie przewag i korzyści przy zostawaniu proponowanych przez firmę rozwiązań,

• Cotygodniowe raportowanie w firmowym systemie CRM.

Praca ma charakter mobilny: cztery dni pracy w terenie, jeden dzień na raportowanie i ofertowanie, choć nie jest to wymóg sztywny – można to będzie dostosować do indywidualnych preferencji.

Poszerzenie oferty firmy jest ściśle związane z jej dotychczasowym profilem. Wymaga od kandydatów pełnego zaangażowania czasowego. Tworzonych jest co najmniej 5 nowych stanowisk pracy.

 

Inżynier Sprzedaży / Doradca Techniczny

Każde stanowisko dotyczy innego geograficznie obszaru: 

1. Polska północno-zachodnia

2. Polska pólnocno-wschodnia

3. Polska południowo-zachodnia

4. Polska południowo-środkowa

5. Polska południowo- wschodnia

 

Co możesz otrzymać?

Umowa o pracę w świetle zapisów Kodeksu Pracy (inna forma zatrudnienia jest możliwa, po przeanalizowaniu propozycji kandydata),

Wynagrodzenie stałe w wysokości średniej krajowej (bez względu na efekty), a po około trzymiesięcznym okresie wdrożenia dodatki do wynagrodzenia wynikające z wypracowanych efektów (z doświadczenia wiadomo, że cykl sprzedaży zamyka się średnio w trzech miesiącach),

Samochód służbowy, który może być wykorzystywany do celów prywatnych na zasadach ogólnie przyjętych,

Laptop, telefon służbowy z pakietem LTE,

Po okresie wdrożenia dodatki do wynagrodzenia w postaci dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego oraz kart sportowych (może to być zamienione na inną formę po uzgodnieniu z kandydatem),

Pełne wdrożenie produktowe oraz szkolenia sprzedażowe.

 

 

Informacje ogólne dotyczące rekrutacji:

1. Ogłoszenie będzie emitowane przez 60 dni licząc od pierwszego dnia emisji.

Aplikacje będą jednak rozpatrywane na bieżąco, dlatego warto aplikować od razu.

2. Pierwszy kontakt będzie kontaktem mailowym, zapowiadającym chęć kontaktu telefonicznego, dlatego prosimy o umieszczenie adresu email oraz numeru telefonu w aplikacji.

3. Rozmowy indywidualne odbędą się w drugiej połowie czerwca 2018 w miastach należących do opisanych poniżej reginów.

4. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

5. Zatrudnienie wybranych osób planowane jest na lipiec 2018 (chyba że strony dojdą do innych uzgodnień).

6. Prosimy o zapisanie wymaganych prawem klauzul. Bez nich rozpatrywanie aplikacji nie będzie możliwe.

 

Wymagania

• Wykształcenie techniczne na poziomie licencjatu lub technikum o kierunkach: elektrycznym, energetycznym, mechanicznym lub pokrewnym. W przypadku braku wykształcenia kierunkowego niezbędne jest minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach handlowych lub pokrewnych w branżach technicznych,
• Prawo jazdy kategorii B,
• Znajomość pakietów biurowych (np. MS Office lub pokrewne),
• Podstawowa znajomość idei oprogramowania CRM.


Wymagane cechy charakteru i umiejętności:
• Ponadprzeciętna umiejętność komunikacji interpersonalnej (co prawda mamy innowacyjne rozwiązania, ale one same się nie sprzedają),
• Systematyczność i samodzielność (praca w terenie ma charakter indywidualny, dlatego te cechy są bardzo istotne – nie zależy nam na kontrolowaniu, ale zauważaniu aktywności)

Prezentacja firmy

szkolenia osób dorosłych, pozyskiwanie personelu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
bezterminowo
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
4 000PLN - 8 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
premie i bonusy opisane w sekcji głównej
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi