Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Inżynier Serwisu z j. niderlandzkim
Inżynier Serwisu z j. niderlandzkim
Miejsce pracy / Location GdańskNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowego lidera w branży informatycznej, biznesowej oraz konsultingowej poszukuję osób na stanowisko:
Inżynier Serwisu z j. niderlandzkim
Jeśli chciałbyś się rozwijać w branży IT i pracować w międzynarodowym środowisku, w firmie, w której można usłyszeć na co dzień wiele różnych jezyków, aplikuj!
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Odpowiadanie na pytania z zakresu IT,
- Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów telefonicznie oraz mailowo,
- Odpowiadanie na zapytania z zakresu oprogramowania, sprzętu oraz systemów komputerowych,
- Uruchamianie programów diagnostycznych w celu identyfikacji problemu,
- Codzienny kontakt z klientem, prowadzenie krok po kroku przez cały proces wsparcia technicznego,
Od Ciebie oczekujemy:
- Biegłej znajomości j. niderlandzkiego oraz bardzo dobrej j. angielskiego,
- Chęci rozwoju i zainteresowania zagadnieniami z branży Information Technology,
- Doświadczenie we wsparciu technicznym mile widziane,
- Bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych (codzienny kontakt z klientami)
Klient oferuje:
- Wynagrodzenie w przedziale 6000-9000 zł brutto (wielkość uzależniona jest od Twojego doświadczenia we wsparciu technicznym),
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- Realną możliwość rozwoju, poznania nowych zagadnień z zakresu IT oraz budowania relacji z klientem, indywidualne podejście do każdego pracownika,
- System bonusowy, benefity takie jak karta multisport, ubezpieczenie oraz prywatna opieka zdrowotna,