Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/09/2018.

Inżynier Serwisu – specjalność bankomaty

Kalisz, wielkopolskie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków Inżyniera Serwisu należy:

  • kontakt z Klientem;
  • diagnoza usterki;
  • naprawa u Klienta;
  • dokumentacji realizowanych prac;
  • dokumentacja obrotu częściami zamiennymi.

Oferujemy atrakcyjne finansowo warunki współpracy na zasadzie firma-firma w zgranym, dynamicznym zespole realizującym technologiczne wyzwania związane z obsługą najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu mechatroniki i IT.

Inżynier serwisu ma dostęp do pełnego wsparcia technologicznego i jest wyposażony przez nas w niezbędne narzędzia. Poszukujemy osób dynamicznych, lubiących wyzwania o wysokiej kulturze osobistej.

Oczekiwania:

  • konieczność zamieszkania w Kaliszu lub Warszawie;
  • wykształcenie wyższe techniczne (minimum licencjat lub ostatni rok studiów);
  • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej;
  • prawo jazdy kat. B;
  • niekaralność;
  • dobra organizacja pracy
  • sumienność i wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego lub elektromechanicznego.

Wymagania

Firma Diebold Nixdorf poszukuje Inżynierów Serwisu w Kaliszu lub w Warszawi odpowiedzialnych za prowadzenie napraw usterek sprzętowych w urządzeniach samoobsługowych (bankomaty, wpłatomaty, dyspensery kasjerskie itp.)

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria
do góry