Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier Serwisu (m/k) automatyka budynkowa
Miejsce pracy: Warszawa, WrocławObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- projektowanie, programowanie i uruchamianie systemów automatyki budynkowej,
- konserwacja i naprawa systemów,
- modernizacja i rozbudowa, migracja systemów,
- aktywna współpraca z koordynatorami serwisu,
- aktywna współpraca z klientami - doradztwo, propozycje rozwiązań,
- aktywne współpraca z działem sprzedaży i innymi działami firmy,
- koordynacja i nadzór prac firm podwykonawczych,
- realizacja prac zgodnie ze standardami jakościowymi firmy.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie w obszarze automatyki, robotyki, elektryki lub elektroniki,
- doświadczenie w pracy przy uruchomieniach systemów bezpieczeństwa, w szczególności systemów sygnalizacji pożaru,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - minimum poziom B2,
- praktyczna znajomość systemów automatyki budynkowej oraz technologii budynkowych (systemy grzewcze, chłodnicze, wentylacyjne, klimatyzacyjne),
- umiejętność programowania sterowników PLC dla aplikacji budynkowych (HVAC, oświetlenie, żaluzje, integracja systemów obcych),
- umiejętność programowania sterowników SIMATIC (Step 7, TIA Portal) będzie dodatkowym atutem,
- wiedza z zakresu sieci i systemów komputerowych oraz IT będzie dodatkowy atutem,
- praktyczna znajomość systemów SCADA i aplikacji AutoCAD,
- umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej (szafy automatyki),
- uprawnienia SEP w kategorii E i D (dla 1 kV),
- prawo jazdy kategorii B,
- komunikatywność, skrupulatność i samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa, konstruktywne podejście do realizowanych zadań, chęć do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię roczną oraz pakiet dodatkowych benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, karta sportowa,
- możliwość pracy w doświadczonym zespole ekspertów,
- dużą samodzielność działania,
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań,
- stabilne zatrudnienie dla firmy będącej liderem na rynku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.