#

Inżynier – praca administracyjna

Regess Sp. z o.o.

Jelenia Góra, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Polska firma budowlana z siedzibą w Jeleniej Górze, w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier – praca administracyjna.

 

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie kontraktów produkcyjnych oraz budowlanych
  • sporządzanie protokołów budowlanych
  • weryfikacja i rozliczanie kontraktów budowlanych
  • przygotowywanie i bieżące prowadzenie zestawień dotyczących zaangażowanych zasobów i prowadzonych prac
  • bieżące monitorowanie rozliczeń materiałowych, przychodowych, kosztowych kontraktów
  • sporządzanie kalkulacji roboczych oraz ilościowe i kosztowe rozliczanie etapów robót
  • przygotowywanie raportów

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobre zdolności analityczne
  • rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • operatywność i samodzielność

 

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • pracę w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:30
  • narzędzia niezbędne do efektywnego wykonywania obowiązków (telefon służbowy, laptop, itp.)
  • realną możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku

Prezentacja firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą budowlaną, która jako general... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Inżynieria

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi