LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inżynier Jakości
Miejsce pracy: SzczecinNr ref.: 0017799
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- opracowywanie dokumentacji jakościowej dla produktów zgodnie z wymogami Klienta (FMEA, Control Plan, SPC, PPAP, MSA),
- zatwierdzanie zwlaniania linii,
- sporządzanie raportów z wyników jakościowych,
- inicjowanie działań korygujących, zapobiegawczych oraz usprawniających w podległych działach produkcyjnych,
- monitorowanie poziomu zadowolenia Klienta,
- rozpatrywanie reklamacji, uwag i pytań Klienta,
- wnioskowanie o blokowanie wyrobów niezgodnych w magazynach,
- podejmowanie decyzji w zakresie wyrobów niezgodnych,
- sporządzanie instrukcji wymogów jakościowych,
- współpraca z działem produkcji, logistyki oraz inżynieringu w zakresie jakościowym,
- weryfikacja i aktualizacja planów kontroli,
- przeprowadzanie auditów wewnętrznych, procesu i produktu,
- prowadzenie szkoleń z zakresu jakości.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie (2-3 lata) na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny),
- znajomość rysunku technicznego oraz technik pomiarów i testów specjalnych,
- znajomość procesów produkcyjnych,
- praktyczna znajomość podstawowych narządzi jakości: Six Sigma min. Green Belt, SPC, Control Plan, Pareto, listy kontrolne, 8D, DFMEA i PFMEA,
- znajomość wymogów ISO 9001, ISO TS 16949 (auditor wewnętrzny),
- umiejętność budowania efektywnego zespołu oraz delegowania zadań,
- orientacja na Klienta,
- mile widziana znajomość systemów SAP, TECHS, StarTec.
Oferta:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynardowej firmie, dostawcy szerokiej gamy produktów i usług dla elektroniki,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- szkolenia, konferencje (w języku angielskim),
- miejsce pracy: Szczecin-Załom.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.